fotó: Zirig Árpád

Csikós Zsigulit vesz?

2012.01.07. 12:30 | baowah | 14 komment

baowah: DSCN2789

Címkék: zsiguli csikós nikon l23

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr633526191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gumifust 2012.01.07. 17:20:58

Pedig azokról lehetne csak igazán szerelős cikket írni :)

ezeröcsi 2012.01.07. 18:21:50

Egy megkímélt példány nagyon az ember szívéhez tud nőni.
Még ha nem is minden tökéletes, (bár szerintem nincs vele több gond, mint egy bármilyen, hasonló korú kocsival) szerintem Csikós is nagyon beleszeretne.

arthur877 2012.01.07. 20:47:39

Olcsóbban is kapná a cuccokat hozzá, mint a mergákhoz... :D

nem kéne... 2012.01.07. 20:49:21

@ezeröcsi:

(bár szerintem nincs vele több gond, mint egy bármilyen, hasonló korú kocsival)

de van de van de van.
egy halom szemét ennyi idős korára gyakorlatilag minden lada és oké, hogy elszánt az illető és életben akarja tartani a zsigulit, de amit vesz hozzá, az is egy halom szemét.
normális autónál ez úgy műlödik, hogy valamit megjavítunk és az megjavítva marad sokáig.
a sok itt alkalomadtán több tíz éves időtartamot jelent.
na a zsiga az nem ilyen.
ha az elkezd levetkőzni, akkor a legutolsó állólámpa, ami már csak a taknyán csúszik, ott is csak megszokásból, na az jobb egy zsigánál.
ettől függetlenül én elfogadom, ha valakinek ez a lövése, de 1. próbáljon ki alkalomadtán mást is
2. ne kezdjen el téríteni.

balazs1021 2012.01.07. 21:53:18

a régi 1200-es és 1300-as Ladák nagyon is jók voltak, most is megállják a helyüket + tényleg nagyon a szívéhez nő az embernek

ezeröcsi 2012.01.07. 22:24:52

@nem kéne...:
Nem térítek én senkit, csak leírtam, hogy nagyon szerethető, ami nyílván egyénfüggő.

Amúgy a tapasztalataim alapján nem teljesen igaz, amit írsz, de sajnos sok igazság van benne. Nagyon könnyű nagyon mellényúlni, és akkor hónapokig tartó szívás a vége. Nekem 3 gumifékcső (700 Ft) eldurrant 1 héten belül, a negyediket fel sem tettem. Aztán megvettem a Bosch-t 4000 Ft-ért, és csoda történt, azóta semmi baja :)

Ugyanis tényleg lehet hozzá Bosch/Luk/Sachs/Lemförder alaktrészeket szerezni, csak az sokba kerül, pont annyiba, mint bármi máshoz. De én 3 éve tullajdonképpen ilyenekkel újítottam fel a sajátomat, és azóta egyszer elvitt Berlinbe, egyszer pedig Belgrádba, (sajnos idén nem fért bele külföldi út, pedig Krakkó volt tervben).

Nekem megért ennyit, más nyílván más típusra költ. De van a Ladázásnak egy fajta bája, amit szerintem nagyon kevés autó tud, én ezért szeretem.

nem kéne... 2012.01.07. 22:42:09

@ezeröcsi:

beszélgetünk:
mit nyújt egy lada, amit más autó nem tud?

ezeröcsi 2012.01.07. 22:58:24

@nem kéne...:

Most majdnem elkezdtem sorolni tételesen, de aztán rájöttem, hogy egy mondatban jól össze tudom foglalni:

Azt, hogy az a tipikus régi autó érzés nem párosul azzal, hogy rohadtul félted az autód.

nem kéne... 2012.01.07. 23:21:16

jó, de ezt például tudja egy vargurt is és az mekkora jófej autó már.
mondjuk egy krómos kocka, azt dugnám.
ha már keletiben gondolkodunk pékldául.

ChPh 2012.01.08. 16:23:55

@Csikós Zsolt: Mint a mai szösszenetben olvashattuk, igazam is lett, gratula az új Mercihez :)
süti beállítások módosítása