@pocikaja: figyelj, öreg nagy Guzzi (a nagy Tonti-vázas, mert a v35-v50-v75-új v7 az kisvázas, kisblokkos) eleg ritka itthon, gyakorlatilag csak californiakat, jackalokat, stone-okat talals 1-1,4 milla korul. Mondjuk ezek vaza is ugyanaz, mint az enyeme, de a kerekmeret mas, es hosszabb picit a tengelytav. ennek ellenere szep motorokat lehet beloluk csinalni: www.instagram.com/p/CDsoeQnhsUg/ - ez idehaza epult, Egerben.
olaszbol regi 850-esek, ezresek ugy 2500-3000 kornyekerol (kezdo ar) megszerezhetok, ha le mans vagy valami kurrens modell, pl 1000S, akkor sokkal dragabb. En SP3-at vettem, ami egy jo alternativa, mert tulajdonkeppen felig meddig sportblokk, kiforrott, nagykarbis, okosgyujtasos (az enyem pont nem, de amugy igen), jo futomuves, csak hat ritka, kb 900 db keszult belole. Elonyuk, hogy mielott mielott leppairozod, kicsit konnyebb decensen atepiteni. A guzzi vazakhoz gyakorlatilag nem kell nyulni, erre a celra tokeletesek - nekem egy ket darab tartoful lett megroviditve a munka soran 1-1 centivel.
Barmilyen Tonti vazasat veszel, igazabol csak azt kell kitalalni, hogy legyen az ules, milyen tankotteszel ra (az osszes regi felmegy, az enyem egy Magni versenytank replikaja Bekescsabarol, Tittadilitol, au ulesem meg egy gagyi kinai aliexpresszes, de azt meg fejleszeni kell) Kaphato hozzajuk mindenfele kipufogo, kisfaszom, de mi inkabb feltettunk ket olcso bontott HD dobot egy kozgyuruvel.
A sarhanyok angiolkereken keszultek alubol Szakálnál, de lehet venni univerzalis nyers alusarhanyokat ebayon, csak oda kell alakitani fulekkel. Ez biztosan gyorsabb megoldas :D
mivel idehaza baszakodnak most mindenen, erdemesebb inkabb regi bontott, de E-betus cuccokkal operalni, hogy ne tunjon uj epitesnek nekem is az volt a celom, hogy inkabb idosebb, de gyari motornak tunon, ne customnak. Honda CL350 indexek, CZ lampa, meg ilyesmik kerultek ra - egy guzzit nem nehez atepiteni, inkabb csak gondolkodni kell, hogy mi lesz gusztusos. A blokkok amugy tartosak, mindent kapni hozzajuk, az arak sem veszesek. Az ujabb Californiak injektorosak, ott kicsit tobb az elektronika.
Szia,
gratulálok, nagyon szép a motor, ha befejezed meg klasszis lesz.
Érdeklődnék a készítéséről, mennyiből lehet kb. egy ilyet meglépni.
Hol és mennyiért vetted a donort, ki és mennyiért alakította át, vagyis, hogy egy halandóként, ismeretségek nélkül hogyan indulhatnék neki.
köszönöm!
Szép lett ez a motor. Megmutathatnád a fórumon is.
Egyébként meg miért ne lenne értelme? Ha nem tetted volna, sose tudnám, hogy már majdnem kész a Guzzi. :-)
Loren Kriszta 2024.01.24. 10:41:23
Bejegyzés: Idén is cseh guzzis kanyar volt
baowah · http://baowah.blog.hu 2023.10.05. 09:36:45
Bejegyzés: Motosocial Budapest
baowah · http://baowah.blog.hu 2023.10.05. 09:36:11
Bejegyzés: Motosocial Budapest
Tomchy 2023.10.05. 08:22:49
Bejegyzés: Motosocial Budapest
Reactor 2023.06.25. 04:05:21
Bejegyzés: Mesterséges víztározó
Dr Dee 2022.12.03. 11:04:47
Bejegyzés: BMX-kölyök a konyhában
baowah · http://baowah.blog.hu 2021.05.04. 13:14:05
www.facebook.com/groups/841063483354836
Bejegyzés: Az utolsó kanyar
pocikaja 2021.05.04. 13:08:22
Bejegyzés: Az utolsó kanyar
baowah · http://baowah.blog.hu 2021.05.04. 11:36:53
olaszbol regi 850-esek, ezresek ugy 2500-3000 kornyekerol (kezdo ar) megszerezhetok, ha le mans vagy valami kurrens modell, pl 1000S, akkor sokkal dragabb. En SP3-at vettem, ami egy jo alternativa, mert tulajdonkeppen felig meddig sportblokk, kiforrott, nagykarbis, okosgyujtasos (az enyem pont nem, de amugy igen), jo futomuves, csak hat ritka, kb 900 db keszult belole. Elonyuk, hogy mielott mielott leppairozod, kicsit konnyebb decensen atepiteni. A guzzi vazakhoz gyakorlatilag nem kell nyulni, erre a celra tokeletesek - nekem egy ket darab tartoful lett megroviditve a munka soran 1-1 centivel.
Barmilyen Tonti vazasat veszel, igazabol csak azt kell kitalalni, hogy legyen az ules, milyen tankotteszel ra (az osszes regi felmegy, az enyem egy Magni versenytank replikaja Bekescsabarol, Tittadilitol, au ulesem meg egy gagyi kinai aliexpresszes, de azt meg fejleszeni kell) Kaphato hozzajuk mindenfele kipufogo, kisfaszom, de mi inkabb feltettunk ket olcso bontott HD dobot egy kozgyuruvel.
A sarhanyok angiolkereken keszultek alubol Szakálnál, de lehet venni univerzalis nyers alusarhanyokat ebayon, csak oda kell alakitani fulekkel. Ez biztosan gyorsabb megoldas :D
mivel idehaza baszakodnak most mindenen, erdemesebb inkabb regi bontott, de E-betus cuccokkal operalni, hogy ne tunjon uj epitesnek nekem is az volt a celom, hogy inkabb idosebb, de gyari motornak tunon, ne customnak. Honda CL350 indexek, CZ lampa, meg ilyesmik kerultek ra - egy guzzit nem nehez atepiteni, inkabb csak gondolkodni kell, hogy mi lesz gusztusos. A blokkok amugy tartosak, mindent kapni hozzajuk, az arak sem veszesek. Az ujabb Californiak injektorosak, ott kicsit tobb az elektronika.
Bejegyzés: Az utolsó kanyar
pocikaja 2021.05.04. 11:22:36
Bejegyzés: Az utolsó kanyar
baowah · http://baowah.blog.hu 2021.05.03. 20:38:08
Bejegyzés: Az utolsó kanyar
pocikaja 2021.05.03. 12:45:20
gratulálok, nagyon szép a motor, ha befejezed meg klasszis lesz.
Érdeklődnék a készítéséről, mennyiből lehet kb. egy ilyet meglépni.
Hol és mennyiért vetted a donort, ki és mennyiért alakította át, vagyis, hogy egy halandóként, ismeretségek nélkül hogyan indulhatnék neki.
köszönöm!
Bejegyzés: Az utolsó kanyar
baowah · http://baowah.blog.hu 2020.11.25. 20:18:42
Bejegyzés: Az utolsó kanyar
osziboszi 2020.11.25. 19:35:55
Bejegyzés: Az utolsó kanyar
baowah · http://baowah.blog.hu 2020.11.25. 19:29:23
Bejegyzés: Az utolsó kanyar
osziboszi 2020.11.25. 19:07:15
Egyébként meg miért ne lenne értelme? Ha nem tetted volna, sose tudnám, hogy már majdnem kész a Guzzi. :-)
Bejegyzés: Az utolsó kanyar
baowah · http://baowah.blog.hu 2020.08.17. 08:27:06
Bejegyzés: Lenn az Ipolynál
petersen 2020.07.28. 04:21:15
Bejegyzés: Lenn az Ipolynál
baowah · http://baowah.blog.hu 2018.10.27. 16:20:32
Bejegyzés: Spada 1000
petersen 2018.10.27. 13:36:58
Bejegyzés: Spada 1000