Kezd mászni
2014.04.03. 22:31 | baowah | 1 komment
Címkék: zsiga
A bejegyzés trackback címe:
https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr495908539
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
lazov 2014.04.08. 14:15:21
Szia baowah. Kicsit el fogok térni a témától, bár a gyerek nagyon szép, jómagam is várok mostanában egy ilyen kis jövevényt. :-)
Volt valaha egy Jawa 353-asod. Kb 10 hónappal ezelőtt láttam egy nagyon hasonlót a hasznaltauto.hu-n, ami meg is tetszett, de mire elszántam magam, a hirdetés eltűnt. Gondolom, gazdát cserélt a gép, sajnos. Archívban viszont feldobott róla pár képet még a net az aprod.hu logójával. Azóta is kerestem, kié lehetett a motor, hogy egy-két információt kérjek tőle. Közben vettem egy 559-est, ha nem is ólból, de majdnem, és sterilizálás (=szoborrá restaurálás) helyett stílusos gépet szeretnék kihozni belőle magam is.
Most találtam a blogodat, és a te motorod kísértetiesen emlékeztetett a fotókon a hirdetett motorra. Létezik, hogy ugyanaz a gép volt?
Ha igen: milyen kormány volt rajta, és ki csinálta a nyerget, illetve miért cserélted le a Perák légszűrőt 559-re? Ha nem: véletlenül nem tudod, ki lehetett a tulaj?
Választól függetlenül pedig: nincs véletlenül öblös első sárvédőd és Perák légszűrőd?
Ezen a mailen elérsz: laszlo.honig@freemail.hu
Előre is köszi!
Üdv, Hőnig László (döbbenetes egybeesés a mailcímmel :-) )
Volt valaha egy Jawa 353-asod. Kb 10 hónappal ezelőtt láttam egy nagyon hasonlót a hasznaltauto.hu-n, ami meg is tetszett, de mire elszántam magam, a hirdetés eltűnt. Gondolom, gazdát cserélt a gép, sajnos. Archívban viszont feldobott róla pár képet még a net az aprod.hu logójával. Azóta is kerestem, kié lehetett a motor, hogy egy-két információt kérjek tőle. Közben vettem egy 559-est, ha nem is ólból, de majdnem, és sterilizálás (=szoborrá restaurálás) helyett stílusos gépet szeretnék kihozni belőle magam is.
Most találtam a blogodat, és a te motorod kísértetiesen emlékeztetett a fotókon a hirdetett motorra. Létezik, hogy ugyanaz a gép volt?
Ha igen: milyen kormány volt rajta, és ki csinálta a nyerget, illetve miért cserélted le a Perák légszűrőt 559-re? Ha nem: véletlenül nem tudod, ki lehetett a tulaj?
Választól függetlenül pedig: nincs véletlenül öblös első sárvédőd és Perák légszűrőd?
Ezen a mailen elérsz: laszlo.honig@freemail.hu
Előre is köszi!
Üdv, Hőnig László (döbbenetes egybeesés a mailcímmel :-) )