fotó: Zirig Árpád

Akitől Bruce Willis is csak rettegett

2013.05.04. 20:13 | baowah | 4 komment

Sebastian Koch, német színész. A Die Hard 5.-ben ő játszotta a gonoszt, de ezt ne nézzétek meg, inkább A mások életét. A képek a forgatáskor készültek ehhez a cikkhez

baowah: DSC00314 baowah: DSC00319

Címkék: sebastian die hard triumph koch

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr95280779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leone_510 2013.05.05. 10:41:28

én nem láttam ezt a fazont a die hardban , rá kellett kerestem , hogy teljesen hülye lettem-e, és az általam nem látott 5. részben van a figura de ennek a filmnek nem ez a címe, nem szőrözés ez az első résznek az egyértelmű címe a die hard,

másrészt elég laza ezen a motoron és a mások élete valóban zseniális film

Don Quixote de la Ferko 2013.05.05. 13:39:50

A szokásos szenzációhajhász, a valósághoz semennyire sem kapcsolódó cím.
A Die Hard széria részeiről sok minden eszébe juthat a nézőnek, de az, hogy McClane bárkitől is rettegett volna bármelyik részben, az kétlem, hogy ezek között szerepelne.

Aureliano Buendía 2013.05.05. 15:04:57

Annyiban jó volt, hogy ennek hatására rákerestem a Mások életére, és meg is néztem az előbb.
Zseniális.

kela-bá 2013.05.05. 19:11:55

Én együtt dolgoztam a "hírességel" a budapesti DH-5-ben, mindnyájan végeztük a dolgunkat, jó volt... Ennyi !
Üdv. a mozinézőknek !
süti beállítások módosítása