fotó: Zirig Árpád

Lilakáposzta-fraktál datolyával, tökkel, pisztránggal

2013.01.21. 07:54 | baowah | Szólj hozzá!

Még sosem sikerült ebből a szögből felvágnom a káposztát, így meglepődtem, milyen szép fraktálosan tekeredik a mintája. Szóval a recept:

Csíkokra vágtam a sütőtököt, majd fűszerek nélkül, sóval wokban fedél alatt megsütögettem, épp annyira, hogy kis keménysége még maradjon. A káposztát felvágtam, kevés só, kis bors, majd fedél alatt wokban pároltam. Mikor már majdnem kész volt, felkockázott aszalt datolyát tettem hozzá, és kicsit nagyobb lángon összepörrentettem.

A pisztrángot megsóztam, olivás-mustáros keverékkel kívül-belül bedörzsöltem, tettem bele citromot, majd a tetejére reszeltem durva citromhéjat. Lefedve 10, fedél nélkül 15 percig sütöttem 160 fokon.

baowah: DSC 0419baowah: DSC 0417baowah: DSC 0424

Címkék: pisztráng recept káposzta datolya 35mm d90 sb900

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr55028633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása