fotó: Zirig Árpád

A kedvenc szalonnázóm

2011.12.11. 13:59 | baowah | 4 komment

Ezt a kést még 14 éve hozta valahonnan Varga Balu. Akkor sem volt drága, de manapság már olcsóbban lehet venni, ugyanilyen 420-as acéllal. Ezt Nagy Istvánék gyártották Érden. 

Anyaga semmi extra, sőt, pár hónap után a rugója is eltörött (nem kipattanós, azt a szénacél darabot hívják rugónak, ami a pengét feszíti be kinyitás után). Évekig fetrengett a fiókban, míg múltkor eszembe jutott, apám előkereste nekem, én meg elküldtem Istvánékhoz javításra. 

1500 forint volt, újranittelték, cserélték az anyaghibás darabot, polírozták, élezték. Szeretem. Szerintem a szalonnázó a legszebb formájú magyar bicska

baowah: DSC 0233baowah: DSC 0234baowah: DSC 0235baowah: DSC 0237

Címkék: bicska 35mm d90 sb900 szalonnázó

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr533455263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chingachgook 2012.02.10. 15:40:25

szerintem meg a maskara, de písz :)

Chingachgook 2012.03.01. 12:12:49

ehh, ugy ertem: szerintem meg a maskara a legszebb formaju ... ("Szerintem a szalonnázó a legszebb formájú magyar bicska.")
süti beállítások módosítása