fotó: Zirig Árpád

Csoki, póló, álom, fiatalság

2010.12.27. 12:51 | baowah | komment

Tizenhárom évvel ezelőtt, a mostani DM helyén levő turiban vettem magamnak egy hosszú ujjú pólót. Tetszett a sárga színe, meg a jópofa tipóval felírt Freia, alle tiders glede 100år szöveg, ami elöl-hátul díszítette.

baowah: DSC 0518

Egy darabig utcán is hordtam, majd kényelmes szabása miatt alvóspólóvá léptettem elő, és úgy használom máig. Biztosítja álmaimat, igaz, évek óta Dunaszerdahelyen, anyáméknál vár - komolyan, jobbá teszi a hazaérkezést, hogy ebbe bújhatok este. 

Sokáig nem tudtam mit jelent a szöveg rajta, habár azt éreztem, hogy a Freia tulajdonnév, meg hogy ez valami skandináv nyelven lehet. Egyszer, sörözés közben mondta el egy norvég, hogy egy csokimárka reklámpólója, és azt jelenti Freia - mindenki száz százalékosan boldog, vagy valami ilyesmi. Onnantól majd megvesztem, hogy megkóstolhassam.

Amikor Csikósék elmentek Domsjöbe, hogy egy svéd bepalizza őket, reménykedtem, hátha valamelyik kúton látnak ilyen melkesjokoladét, de nem. Egészen mostanáig kellett várnom - Nyúlnyom Gergő barátom, a tudományok és a mechatronika doktora Trondheimben vendégelőadott, és nem ismerve vágyaimat, ötletszerűen hozott nekem Freia csokit. Nagyon jó az íze, finom krémes és nincs nyoma annak az émelyítő ipari zsiradéknak, ami oly sok édességet jellemez.

baowah: DSC 0517

Most már csak új pólót kéne szereznem. Webshop nincs, a gyártótól sem lehet rendelni, az enyém meg kopott, lyukas és kinyúlt. Lassan elmálik, mint a fiatalságom. Mi lesz így az álmaimmal? Hehe.

Címkék: póló csoki freia

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr332541724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stella24 2010.12.27. 16:03:23

Pedig az milyen jó turi volt!
süti beállítások módosítása