fotó: Zirig Árpád

Bodzaszörp

2010.05.31. 13:08 | baowah | komment

baowah: bodza

Címkék: d70 nikon 35mm sb900

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr642044646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.05.31. 13:29:52

Höhö, magik is bodzába' nyomulnak? Mióta Vácon vagyok, én is nézegetem erősen, de még nem döntöttem el, hogy szörp lesz-e, vagy pályinka. :)

Szörpöt hogy csinázjátok? Felfőzitek sziruppal, aztán dunszting, hogy elálljon sokáig, vagy csak light verzió lesz?

dórimóri 2010.05.31. 13:36:42

nagyon nem lájt, 10 virágonként egy liter víz / 1 kg cukor / 1 citrom. a receptben borkősav és szalicil is van, én csak szalicilt szoktam beletenni, a tavalyi utolsó üvegét pár hete ittuk meg, semmi baja nem volt. Elég erősen kell higítani a cukor miatt, de így is határozottan bodzaízű.

dórimóri 2010.05.31. 13:37:43

amúgy remek bodzafagyi receptem is van :)

dórimóri 2010.05.31. 13:46:50

Árpádunk már az elején leszögezte, hogy a bodzára allergiás, szerencsére a szörp minden mellékhatás nélkül fogy. :)

Verőcén szerencsére hatalmas bodzalelőhelyek vannak, csak az üres üvegek szabnak határt a befőzésnek.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.05.31. 15:19:59

@dórimóri: Bodza nálunk is van a környéken rogyásig, a szölőben nem lehet úgy menni 2 percet, hogy ne találjon az ember egy-egy bazinagy bokrot. Úgyhogy reménykedem, hogy jut virág szörpnek is, meg majd megérett bodza, pálinkának is. :)

De a bodzaszörp nyáron szódával... hibbbbátlan. :)
süti beállítások módosítása