Na, ilyen motor is csak az olaszoknál készülhet - fekvőhengeres ötszázas dohc versenymotor - az alapja olyasmi, mint egy Gambalunga, de nem. Beteg.
Beteg, nagyon beteg
2009.11.06. 08:24 | baowah | 8 komment
Címkék: 2009 d70 nikon imola 35mm
A bejegyzés trackback címe:
https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr551484484
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
h. 2009.11.07. 13:17:18
Gyönyörű! Úgy látom, színvonalas szerkezeteket kezdesz felrakni! Azért a blokk az háború előtti, sőt nagyon régi, szabadon van a lendkerék, asszem ez még a kezdetekre volt jellemző.
baowah · http://baowah.blog.hu 2009.11.07. 20:30:49
ez boven haboru utani. tulajdonkeppen meg a nouvo falconen is szabadon volt a lendkerek, a burkolat csupan provizorikus,
h. 2009.11.08. 09:38:04
Ejnye, hogy mondhatod, hogy provizorikus! Az azt jelenti, hogy átmeneti megoldás ...
Nos én nem ismerem a Guzzikat részletesen, de a szabad lendkerék régebbi motorra utal, bár igaz, talán nem annyira régi, mint először gondoltam, a szelepek már fedettek. Nos maradjunk annyiban, ha valaki ért hozzá és beazonosítja, megköszönjük :)
Nos én nem ismerem a Guzzikat részletesen, de a szabad lendkerék régebbi motorra utal, bár igaz, talán nem annyira régi, mint először gondoltam, a szelepek már fedettek. Nos maradjunk annyiban, ha valaki ért hozzá és beazonosítja, megköszönjük :)
H Laci 2009.11.15. 21:12:19
Hát fiúk, szerintem ez egyértelmuen egy falcone blokk, valami "sufni" verseny vázban, de tényleg a gambalunga idoszak elott roviddel szulethetett...
h. 2009.11.16. 17:44:45
Na, most már kezd bosszantani a dolog. Megpróbálok utánanyomozni, olyan sokfajta motor csak nem készült a Guzzi-nál. A Gambalunga.nál én azért most már jóval fiatalabbnak gondolom, a váz meg eléggé gyárinak néz ki, max. megvágták. Mindenesetre ilyen hátsó rugózást Guzzi-n kívül más motoron még nem láttam.
bervas · http://mt10.blog.hu 2009.11.19. 20:26:08
Nekem OHV-nak tűnik. A nagy aluházak himbaházak, nem a vezérműtengelyek házai. A középső vékony cső a nyomórudak háza. Ha DOHC lenne, a közép cső végén nagy kúphajtás ház lenne a hengerfej oldalában.
Falcone lesz ez.
Falcone lesz ez.
bervas · http://mt10.blog.hu 2009.11.19. 20:27:44
Ez DOHC:
www.mcintoshracing.com/images/gallery/steve-grant-1952-350-manx-norton/large/1952%20Manx%20350%20-%20Steve%20Grant%20NZ%20Restored%20by%20McIntosh%20Racing%202005%20011.jpg
Lehet látni a ház méretét a hengerfejen.
www.mcintoshracing.com/images/gallery/steve-grant-1952-350-manx-norton/large/1952%20Manx%20350%20-%20Steve%20Grant%20NZ%20Restored%20by%20McIntosh%20Racing%202005%20011.jpg
Lehet látni a ház méretét a hengerfejen.