fotó: Zirig Árpád

Fel, a felhőkig

2008.12.31. 22:02 | baowah | komment

Tegnap hőlégballonozással búcsúztattam az óévet. Menni kell máskor is, szavakkal nehezen megfogalmazható, szép élmény. Nézzétek a képéket, vagy olvassátok a szöveget a Belsőségen. Ott még van egy százképes galéria, vérbeli fotóriport.

Címkék: ballon

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr13850930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barakukac 2009.01.04. 15:19:23

a második kép brutáljó!

viszont több fotót követelek a 70-200-assal, túlteng a nagylátószög a blogon. :-)
már kinéztem mióta magamnak a kicsikét...

amúgy mennyire vagy megelégedve a sigma 10-20-szal? nézegettem nagylátókat is mostanában, a sigma volt a második befutó, ezt a tokinát néztem ki, a fényerő miatt... www.megafoto.sk/Tokina/at-x-116-pro-dx-11-16mm-f/2.8-pre-nikon

aztán lehet, hogy csak egy tamron 17-50 lesz az egészből... esetleg ha valaki tud valakit, aki elad egy használt nikkort ezekben a tartományokban... :-)

baowah · http://baowah.blog.hu 2009.01.04. 20:30:32

üdv ember...
nem láttam értelmét telét vinni magammal, történt ugyanis, hogy elszakadt a fotóstáskám és bevittem reklamálni, egyelőre nincs mibe pakolni. nem akartam kockaztatni azt, hogy egy esetleges borulos landolasnal natur a hatizsakban kepeszto obim lezuzodjon. meg hat nagy is, es a levegobe mar nem azzal vagy elfoglalva, hogy cserelgess.

a subarus sorozat legutobb az a televel volt.
a tokinahoz nem tudok hozzaszolni, de egy halszemnel annyia nem a fenyero a mervado. legalabbis nekem.

baowah · http://baowah.blog.hu 2009.01.04. 20:34:11

ja es ha kinezted, vedd meg. szerintem erdemes.

htibi 2009.01.05. 18:07:02

Hello ! A Ballon4 a tuti kép ! láng nélkül szük vágással jó kis találós kérdés lenne !
Grat !
süti beállítások módosítása