fotó: Zirig Árpád

Kölnig autózni

2008.10.14. 10:34 | baowah | 5 komment

Múlt héten volt egy csúnya autózásom Kölnbe az Intermotra. Azért ez már pont az a táv, amit nem jó egyseggel levezetni. A dómos képért köszönet Berán Uramnak, ő vette észre, hogy milyen jó perspektíva.

A második kép bemozdult, bocs, éjszaka volt és remegtem is a fáradtságtól, de most úgysem az a lényeg.

Címkék: dóm picsák köln

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr45713044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gbrn 2008.10.14. 10:42:38

nagyon szívesen, én köszönöm! ;)

gbrn 2008.10.14. 10:48:41

apropó, intermot-luvnyás galériát nem tervezel? (már ha egyáltalán fotóztál hölgyeket) dobna a klikkeken, az ziher. tudod, szexes beköszönők és társaik...

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.10.14. 11:03:16

nem nagyon fotoztam oket. a motorok erdekesebbek

aksutreB 2008.10.14. 14:27:05

ó ha tudtam volna, hogy Te gyerek-ebb-korom meghatározó városába mész....ó...ha tudtam volnapóver.....
süti beállítások módosítása