fotó: Zirig Árpád

Sárdagasztás

2008.07.20. 14:08 | baowah | 4 komment

Jó csallóköziként a terepmotorozást a kanálisparti hajtókálásban láttam kiteljesedni: dombjaink nincsenek, az épített pályákra nem volt jó a szimó meg a jaffa. Múltkor az Erzberg rodeo alkalmával belekóstoltam az alpesi enduróba. Az, hogy biztonsággal terepezzek, még több év gyakorlása lenne, de már élvezem azt, hogy nem az aszfalton morzsolom a gázt.

Az alábbi kép Dunaszerdahely mellett készült, a 2008-as Yamaha Tenere tesztje közben. A cikk hamarosan a Totalbike-on.

Címkék: dunaszerdahely 35 nikon mm xt660z tenere

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr7576612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e1 · http://beszoltam.hu 2008.07.20. 15:34:23

Eltartott egy darabig, amíg felfogtam, hogy mi is van a képen. :D

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.07.20. 21:13:55

endurogumi volt rajta, de a tukrozodesi szog azt nem lattatta.

hege 2008.07.21. 13:26:27

leesett! sokáig kellett néznem ...
jó trukkos kép, jó motóór
amúgy nem kell mindig terepgumi, az ilyen motorok inkabb aszfaltra valok vagy konnyu terepre, ott viszont nagyon jok. butykos gumival aszfalton nem olyan nagy elmeny, egyszer probaltam, meg lehet szokni, de nem az igazi. Terepgumi csak annak valo, akinek tenyleg szuksege van ra, mert olyan helyeken kozlekedik.
süti beállítások módosítása