fotó: Zirig Árpád

Csúzli-műhely és Tatrára nevelés

2008.03.22. 18:40 | baowah | 7 komment

Nővérem fiait nagyapjuk, vagyis az én jóapám, meglepte egy-egy csúzlival. A végén még nekem is jutott egy példány, úgyhogy felkerekedtünk a jókai vízimalomhoz egy kis kavicslövöldözésre. Vendégutasunk, G kérésére visszafelé élményautózós szakaszokon közlekedtünk, ennek eredményeként a hidaskürti Jurkij benzinkút roncstelepén is megálltunk Tatra 148-at szpottolni. A tökik, mint minden gyerek, fogékonyak a gépekre, a legjobb korban vannak, hogy megszeressék a nagy, böszöm, levegős V8-akat. A hattengelyes, forgózsámolyos modell egykor katonai jármű volt, majd sárgára pingálása után üzemanyagszállító félpótkocsit rángatott, hogy mostanra érdemtelenül rohadjon tucatnyi márkatársával együtt.

Címkék: tatra csuzli

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr65392610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ekkerjoz 2008.03.23. 20:32:27

Ó, a Tatra 148, álmomban is tudnék hengerfejtömítést, cserélni, és bekötött szemmel állítani szelephézagot, viszont torziós rugót négyen alig bírtunk cserélni benne. Írjál a 813 szériáról is, feledhetetlen jószágok voltak...

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.03.24. 08:51:57

en a 138ert lelkesedem igazan, nekem az a nagy kedvenc. 813-ban az omm baratom utazik:

ommszem.blog.hu/2007/05/08/elfogult_leszek_megint_leszarom

Eszter 2008.05.30. 22:31:24

Gondolom te csinálod ezeket a képeket. Hihetetlenül tetszenek. Rájöttem h irigylem a tehetségeket. Remélem nem baj, hogy írtam, minden elismerésem.

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.05.31. 21:10:57

Eszter, dehogy baj, örülök, ha valaki reagál képeimre, ha valakiben gondolatokat ébreszt. Köszönöm!

Skinyy 2008.10.13. 19:42:33

Szerintem is nagyon szép képek.Nekem is van csúzlim,bár én nem tudok csak kartámaszossal lőni:)Te ilyet nem használsz?

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.10.14. 00:22:27

hát én ilyen klasszikuson szocializalodtam :)
süti beállítások módosítása