fotó: Zirig Árpád

JØNVUKK * Szól a rádió

2007.11.29. 22:26 | baowah | komment

Meghívást kaptunk Pozsonyba, a Pátria rádióba egy riportra. Úgy érzem hoztuk a színvonalunk, ugyanolyan hülyék voltunk, mint stúdión kívül. Elnézést a képek minőségért, adás közben készültek, nem akartam vakuzni.

Köszönjük, hogy ott lehettünk.

Az adás december 9.-én lesz hallható a Randevú című műsorban.

Józsika bocs, mindegyik képen bemozogtál, akár csak Puha Úr a riporter. Elnézést kérek, nagyon hosszó expozíción fotóztam ISO80-on. Mint mindig. Az én hibám.

Cum Deo pro Patria et Libertate.

Címkék: radio jonvukk

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr68247273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.11.30. 10:10:40

Istenem, lejáratás. A nyálas/buzi Puhához? Dilettáns, kommersz kecsege...pfuj

baowah 2007.11.30. 14:57:44

koszi, ez nagyon jo!
pedig adtam volna a kampanyhoz a Billogot zenenek...

e1 · http://beszoltam.hu 2007.12.03. 02:21:23

Hát izé, az ISO80-at azért meg lehetett volna tolni kicsit, legalább úgy 200-ra, de velem is megesik, hogy elfelejtem beállítani. Olyankor vakító napsütésben fotózom ISO1600-on, vagy fordítva, szenvedek ISO400-on feltett polár filterrel, egy sötét helyiségben és próbálom kitámasztani a gépet, amikor 4x-es rezervám van... :-D

e1 · http://beszoltam.hu 2007.12.06. 12:11:01

És mi értelme az alacsonyabb képzajon kívül?

baowah 2007.12.06. 12:15:22

miert usznak a halak es miert repulnek a madarak?


CSAK!
süti beállítások módosítása