fotó: Zirig Árpád

ARC megmentése - baleset Alistálnál

2007.11.19. 20:11 | baowah | komment

Mindenki vezessen óvatosan. A kép elég távoli és közvetett, nem volt megfelelő hőmérséklet és morális háttér a baleset kicsit távolabbi helyszínének megörökítéséhez.

Címkék: baleset arc kamion gábor truck

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr69234774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.11.20. 08:57:10

ööö...mi van???

hege 2007.11.20. 15:46:57

sztem árpád balesetet látott, lefotózta, de csak távolról és nem sikerult jól a kép.Ennek ellenére kis lelki vívódás után feltette egy rovid szoveggel, hogy fent is legyen, de egyértelmu sem legyen, mindenesetre társadalmilag elfogadottnak minosulo és nehezen kikezdheto a leírás.
Bár ettol fuggetlenul: Balesetet, sajnos, manapság mindenki lát saját szemével, ha akar, ha nem, ha idonként utazik. Tobbet is mint kéne. Hol vannak már az ures utak, amikre én még ifjúkoromból emlékszem? Már csak harmadosztályú úton érdemes kozlekedni, ha kicsit vezetési élményre is vágyol, nemcsak a stresszes gyosítok-elozok-fékezek-gyorsítok-... és így tovább elorehaladásra, amivel megspórolsz mondjuk 100 km-en 10 percet maximum.
Szóval sok az eszkimó, kevés a fóka, avagy sok az autó és kevés az út. Ja, és sok a versenyzo de kevés, aki vezetni is tud ...

baowah 2007.11.20. 15:52:00

szerintem jol siekrult a kep. vagyis nekem teccik. :)
ne kotekedj hege, mert jatekautokat teszek bosszubol a cegnaptaratokra :D

hege 2007.11.20. 17:35:44

joovan, nem koo siirni!
Viszont megtorten bevallom, a kepbol tenylegesen nem derul ki szamomra, hogy balesetet abrazol, a vitathatatlanul erdekes fenyeffektusok ellenere sem. Ezt probaltam sugallni csupan alazatosan. Kedves Arpad. Erted! Amugy tenyleg, milyen baleset volt? Ha mar forszirozzuk, ugye.

ommm 2007.11.20. 17:51:51

nem kell megalázkodni Hege. soha és sneki előtt sem, mert aztán beáll a hierearchia és nehéz előre mászni.

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.11.20. 18:18:18

valami teherkocsi, nem ez, hanem egy masik atment egy skodan vagy mi. orakra le volt zarva az alistai nagykanyar utan a fout.


nem illik az en olvasatomban balesetet fotozni. a world press foto kepeit is szivesen megnezem, de a szenvedes primer abrazolasa valahogy nem fekszik nekem azok kozott sem.

millarca · http://www.millarca-millarca.blogspot.com/ 2007.11.21. 09:49:06

Hege, múltkor mentem Párkányból Vékre Bátorkeszin keresztül és kb. 5 kocsival találkoztam :) Én is a harmadosztályú utakat szeretem, csak az a gáz, hogy Pestről kell kivezetnem, hogy odaérjek...

Árpika, régebben rendszeresen jártam World Press Photo kiállításokra, most már az "elvbőlnemmegyek" kategóriájába tartozik nálam...

hege 2007.11.21. 10:03:47

Ugye? Epp most erkeztem vissza a cegbe es mentem jo harmadosztalyu utakon :-))) nagy vidamsag volt, de tenyleg.
Omm: csak a blogon alazkodom meg Arpad elott, amugy szemelyesen majd megkapja, tudod :-)

ommm 2007.11.21. 10:50:43

értelemszerűen. tömeg előtt nem szívatjuk egymást:)
süti beállítások módosítása