fotó: Zirig Árpád

Egy Taunus halálára - ha a magyar kocsit bont

2007.10.09. 22:37 | baowah | 17 komment

Áprily Lajos: A finálé

Öreg leszek, vénebb a téli napnál,
kedvem sötét lesz és hajam fehér.
S mint a csitult patak a torkolatnál,
lankadt szívemben meglassul a vér.
 
Ha harmat-hűssel ér az este, fázom,
nem melegít az elzúgott tusa,
s ha támadok, az ugrást elhibázom,
mint Akela, a dzsungel farkasa.
 
Csak csöndre várok és komor követre
s barlang-homályba visszaroskadok.
Míg zeng az erdő s forró ütközetre
rohannak boldog, ifjú farkasok.



Címkék: ford markó taunus finálé áprily

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr94191820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.10.10. 08:50:28

A vers kitűnő választás.
De mi sem fogunk szebben elmúlni.
RIP Taunus

murci 2007.10.10. 08:50:37

rendesen szétkapta, azért a fekete a háttérben az ütőős, nem messze tőlünk van egy '71 es Granada azt is mostanában újítgatják, majd ha egyszer nem garázsban lesz lefotózom

tényleg: a motorral mi a helyzet? jók lettek a hátsó lámpák, meg az új farokidom?

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.10.10. 08:54:28

dehogy RIP, a friss infok szerint a hatuljabol kertisuto lesz. :D

a motor? az most pihen, mert villacsezeik, egy kicsit meggorbult egy egykerekesnel. Marko baratom egy kicist elhanyagolta, mert a fekete taunust csinalja, jon a hideg, a motor majd elkeszul tavaszra.

az a fekete a hatterben egy ketajtos, jelenleg 2.9 V6.

ommm 2007.10.10. 10:58:25

Marko: kertisütő?
hát már magyar ember sem tud szalonnát sütni földön, fával?
neeeee...
inkább pálinkásszekrény

Tommi 2007.10.10. 21:02:55

áááá könnyezem... Egy Taunus-szal kevesebb :'(

ommm 2007.10.11. 01:29:05

na mi van? alszunk? alszunk?
upíííír!

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.10.15. 09:54:10

friss hirek:

nem lesz kertisuto, mert a vasgyujtesben lebarnult kollegak elvasgyujtottek a haz elol.

beindult a fekete harom ev utan tegnap ejjel:

www.youtube.com/watch?v=hq9HUfABB2w

Lally 2007.10.15. 11:52:51

Jó a cikked a Totálbike-on ,Árpád !
Csak káááár,hogy rövid lett a videó...
Kamerát a tankra /jó értelemben/, aztán hadd lássuk 100 felett!!!

ommm 2007.10.15. 12:02:35

yeah! taunus rocks! 2.9-ez? Scorpióból? vagy a 2.8-as Essex? konkrét hibából állt 3 évig?

markoati 2007.10.15. 13:47:02

Hello ommm!
A Taunus azok hibájábol állt 3 évet,kiktöl vissza vásároltam.Ugyanis ez volt az elso kocsim amit Jogositvánnyal jártam és szép emlékek fűznek hozzá.Hála Árpinak ő legalább most megörökítti a kocsit.10 évvel ezelőtt még egész más élethez való hozzá állással vezettem a kocsit és maradt pár sirig kisérö emlék:)
Imádom a verdát.Miota eladtam megjártam vagy 25 kocsit de ez valahogy nagyon bennem maradt és muszály volt hazahozni.A motor benne 2,9-es EFI Scorpióbol.Komplett automata váltóval együtt.Elég érdekes történet ahogy vissza került hozzám a kocsi.Nem 1 kocsimat már vissza vásároltam.De csak olyanokat amiket valami szinten mindig áttépitettem.Nekem nem tetszik a gyári holmi:)
Röviden:aki elvitte tőlem a kocsit egy (gyenge pillanatomban) ,azt hitte hogy 2 hét alatt 500 lóerős dragster csinál szegény kocsiból.Pedig az alap anyagot hozzá is adtam.+egy komplett kocsit ami GXL felszereltségű volt.Azt rögtön széttvágták és ment a vasgyűjtőbe.(inkább nem jelzőzök)
Most amit vissza vettem az nem egész 1 kocsi a kettőből amit kaptak.Egyszóval 3 éve vitték el tőlem és kb 1 hónapot dolgoztak rajta.Akkor is olyan megoldásokat végezve hogy inkább + munka lessz számomra de mindig megoldottuk valahogy.
Na majd Árpi fogalmaz helyettem.Ő a szavak embere.nekem kezd összefolyni minden:)
A video meg szar lett a kocsiról mert nem igazán esti kamerázásra van a gépem.De hamarosan lessz jo gumiaromás video is:D
üdv.

ommm 2007.10.15. 14:17:01

marko: dobj egy emilt vagy számot, hétvégén lecsekkolnám, ha otthon leszel. feltéve ha baowah főupír megengedi, hogy az ő zavarosában halásszak:))
tolllas@gmail.com

köszi

markoati 2007.10.15. 22:04:51

MSN,EMAIL:markoati@yahoo.com
Tel.:0918 318 150

ommm 2007.10.16. 08:48:54

kösz. raktároztam.

apamacko 2007.10.17. 15:33:24

Megkönnyeztem a verset és a Taunus elmúlását !

Amúgy a Dzsungel könyvét újra el kell olvasni felnőtt fejjel !
Hogy az míly messze van a Disney mesétől történetileg !

A garázsomban áll egy '82 sajna csak 1.6 Taunus de nagyrészt még eredeti fényezés tolótető, fabetét, alufelni gyári 6 évig szolgált most pihen...

Sok emlék fűz hozzá, várja a feltámadást !

Régebben volt a faternak egy 2.0V6 és egy villanyoszlopon végezte, de én nem mert erős vas volt !
Megsirattam....
( ezután lett az 1.6-om )

markoati 2007.10.18. 15:30:15

Esetleg ha kellene olcson alkatrész az 1,6-os Tauba ,akkor nekem akad pár cucc!:)Ez is 81-es volt.Az utolso-TC3.Utánna jott a Sierra 83-tol

lor 2007.10.18. 16:13:04

hogy a kurv@anyjukba kepzelik ezek, hogy barmit elvisznek a hazam elol?
milyen vilag ez?

bar a merget vinnek igy.

markoati 2007.10.19. 11:17:43

Ez van!Visznek sokmindent .Gyüjtögetö életmódot folytatnak.
süti beállítások módosítása