fotó: Zirig Árpád

Maradva múltidőben

2007.09.26. 23:09 | baowah | 10 komment

A győri veteránosdi után Pannonhalma volt a cél. Nem tudom ki, hogy van vele, de annak ellenére, hogy már számtalanszor jártam ott, mindig örömmel megyek vissza. Jól esik körbesétálni a falakat, lenézni a házakra, megölelni a fákat. Úgy érzem nem véletlenül vannak ott azok a téglák, nem véletlenül emelkednek ki a tájból, mint jóisten szépérzékenek bizonyítékai.

Címkék: pannonhalma gomba apátság

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr53178143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.09.27. 08:48:53

kitűnő balzsam a léleknek. sűrűbben kéne odajárni.

lipi88 2007.09.28. 08:05:11

Hi!

Szépek a képek!!!!Mindig amikor ide esek, elámulok, aztán meg elfog a sárga irigység... :) Milyen masinával csinálod ezeket a fotókat? Mi az ami utómunkás, és mi az amire csak a keretet teszed fel?Ha van némi időd felvilágolhatnál!

Üdv:
l.g.

baowah 2007.09.28. 08:31:12

hello, orulok h neha idelesel, gyere maskor is.
ezeken a kepek nincsen utomunka joforman, csak egy kis gamma erteket huztam bele, hogy legyen melysege. azon kivul ezeken a kepeken semmi. amugy sem szoktam tul sok dolgot csinalni veluk, kb gamma ertek, cmyk bontas utan a sarga szint feljebb nyomom, kb ennyi. mivel a gep neutral szinekre van allitva, ez szinte kell is neki. amugy meg egy alsokategorias ultrazoomos kodak z650-em van, de majd megjelense uta szeretnem megvenni a fixobjektives kompakt sigma dp1-et.

lipi88 2007.09.28. 21:53:31

Köszönöm szépen a hintet!

Mostanság akarok digitgépet venni, ezért érdeklődtem, mert ha hasonló minőségű képeket tudnék gyártani,akkor nagyon örülnék! Meglepett, hogy egy viszonylag elérhető géppel ilyen szép képeket lehet készíteni. Valahol sejtettem én ezt, ezért is merészeltem! :) Nagyon sokan "sugallták" nekem a fuji s6500fd-t, de elriasztott a mérete. Most egy compact kell, ami zsebben elfér.

De nem untatlak a höjeséggel inkább sok ilyen szép képet kívánok neked, mégtöbb kirándulással tarkítva!

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.09.28. 22:10:38

na ez a bajom nekem is a meret.
ajanlom figyelemdbe a ricoh gx 100-at, csodas kis dog. nem olcso ugyan, kb duplaja a fujinak, de az a gep fotozasra van, es jo.

mar az also erteke is nagylatoszog. :)

lipi88 2007.10.07. 00:22:25

Tudod mi a baj? Hogy elcsábítod az embert!!! :D

Most összezavartál. Már épp kicsemegéztem magamnak, hogy irány az Argos egy jó kis fuji f20-as 75fontért... Erre jövöl ezzel a ricoh-al. Paff. Rohadtjólnézki a gx 100 de közben azér széjjelnéztem és az R5 és R6 sem lehet rossz, kezdek kicsit összezavarodni... Főleg amiatt a 7x-es zoom miatt. Mert még egy f31fd árában megkaphatnék egy elég korrekten használható zoomos compactot(r5/r6), bár nem tudom mennyire használható jól. Mert az f-szériában a magas iso tetszik igazán...soksok pont és gondolkodás.

baowah 2007.10.07. 10:26:42

tudod, eppen amiket felsoroltal, azokat nem hasznalom en, tehat nem tudom negitelni.

iso8Ora fotozom, ha tehetem, inkabb statikusan, de a digitalis gepek mestersegesen generalt iso-i nagyon szmeteesek, es kamuszaguak. szeriontem. a zoom-ot meg eddig talan eletemben 5x toltam ki, mert minek? nem vagyok en sajtofotos, az egy mas munka,mas stilus, nekem felesleges. a ricohnak ami nagy elonye, ahogy gergo baratom gepen lattam, az a gyonyoru alap nagylatoszog es a belsoleg kezeletlen kepek. nimcsenek benne kamu dolgok,ärfelismeres,bla bla. meg egy kis szemcse is van,em mossa ki a gep. ha teged zavar, noise ninjaval kivezsed, de hat meg kell talalni kinek mire van szuksege. asszem.

lipi88 2007.10.09. 21:27:42

Nincs vmi ötleted egy gx-100hoz hasonló gépre kb feleár környékén?Néztem a Pana lx1-et, ami nem is volna rossz. Csakcsakcsak zajos. Akár használt is jöhet(gx-100-ból egyet sem találtam), csak keresek-keresek, de mindig csak újabb kritériumok jönnek elő. Most rájöttem, hogy mi is lenne igazán jó - hála neked - de nem szeretnék annyit áldozni.
Szóval szeretnék szép képeket csinálni, de fontos lenne, hogy múzeumokban és egyéb sok helyen állja meg a helyét... Az lx1 jó volna árban, csak amint nincs elég fény, kikészül

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.10.09. 23:04:58

hmm..en is vegigjartam ezt a kort, de nem talaltunk hasonlot csak azt meg a kodak g7-t meg g9/et. de egyik sem olcsobb. az lx1 szep. csak messze nem tud ennyit. lehet, hogy az alap kepzaja kisebb mint gx100-e, viszont abban nincsen semmi mesterseges kezeles. a fene tudja. leget hogy elsozor evgyel vmi olcsobbat, aztan ha gyakorlatot szereztel donts a kovetkezo lepesrol. en is igy csinaltam, es boven van mit tanulni a kodakon is. de mar erik a fejemben a sigma dp1
süti beállítások módosítása