fotó: Zirig Árpád

Már megint Gyuribaánál voltam

2007.07.31. 23:21 | baowah | 7 komment

Egyszer-kétszer már láttam ezt a jószágot a városban, de ennek is Gyuribaához kellett befutnia, hogy le tudjam fényképezni.

Ugyan köztudomású, hogy a motorizált triciklik tulajdonosai furcsa szerzetek, és sok mellbevágó dologra képesek, de azért ez akkor is elég komoly vizuális sokk volt. Egy darabig remegett a kezemben a gép, de aztán megembereltem magamat, és ha nem is művészien, de dokumentáris jelleggel nekiálltam képrögzíteni.

Szóval ez a dolog egy TRIKE. Eredetileg egy 850 Fiat blokkjára és futóműalkatrészeire épült, de jelenleg egy 900-as Zastava motor hajtaná, ha éppen nem rakoncátlankodna. Rengeteg apró eklektikus részlet van rajta, kézzel festett kecskefejű-antilopszarvú-lólábú-sárkánytestű szörnyek, azonosíthatatlan vacakok és ujjnyi, túlkaribrált hegesztések. Horgászháló és segédfények, rézcsengő, műanyagsas, teszkósszatyor egészíti ki a teljesen egyenes plexiüveg nemzeti hovatartozást jelző ragasztott betűit.

Most már akkor szemet nagyra nyitni, a házi jellegű ortodox motorépítés csimboradzója következik! ***

Címkék: szerb giccs sas trike gyuribaá

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr62129616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lukács · http://www.drago.hu 2007.08.01. 02:11:36

'gyuribaá'
azé' tecik!

ommm 2007.08.01. 11:11:41

szevasz apa.
eddig a kovetkezoket talaltam neked, valassz, autora erositheto femtablak:
1. blowiob felirat-egy szelzsakkal jelezve
2. born to be wild-ugye a Troggs feledhetetlen szama alapjan
3. gynecologist amateur-ezmagatol ertetodik.

Taljanoknak meg nem voltam, lehet holnap, ha erdekel, akkor irj vissza emilre.
csokol anyaad Lajos
omm

ja, a trike aaaalat

e1 · http://beszoltam.hu 2007.08.01. 16:42:47

Sokmindent láttam már, de ez már nekem is sok(k) :-)

Csoki 2007.08.01. 16:55:35

Naon nagy gratula meg riszpekt! Ujra az indexen:) Pussz!

e1 · http://beszoltam.hu 2007.08.02. 01:16:14

Jah, valaki szereti ott RP-t. :-)

Petike 2007.08.09. 14:36:38

Tavalyi Tószegi motorostalin ismerősöm csinált egy robur motoros oldalkocsis csoppert... előtte meg egy swalbe elejes skodamotoros trike-ot na az adta
süti beállítások módosítása