fotó: Zirig Árpád

A Dél újra feltámad

2007.06.04. 19:16 | baowah | 6 komment

A hétvégen nagy kellemességben lezajlott a South Western Bikers *swb.cracks.hu* tamásii erdei mulatsága.

Számos élménnyel és két kullanccsal lettem gazdagabb, amit idehaza az én doktornőm eltávolított belőlem. Tudtátok, hogy a magyarországi kullancsok negyven százaléka fertőzött? Komoly, remélem túlélem ezeket a duplára hatványozódott esélyeket.

Tessék, jól nézzétek meg, ez volt az akció legszebb motorja, Müce *www.mucechoppers.hu/* saját bejáratú bobbere, aki egyébként az ideji motorépítő EB 10. helyezettje volt.

Nagyon örülök, hogy nem egy óriási, nyálverő találkozó volt ez, hanem egy baráti összejövetel, nem volt hangos színpad, B kategóriás rockzenekarokkal, hanem csak két hangfal, nem szottyadt ribancokat kellett nézni sztriptíz gyanánt, hanem a rég nem látott cimborák tekintetét. Köszönöm Sárkány a meghívást, kérlek tolmácsold a többieknek is.

Addig is Dél van!

És még néhány éjszakai hangulatkép. (nem, nincsen a képeken render effect)

ajándék: Pali sört nyit, videó.

www.indavideo.hu/video/pali_sort_nyit



 

Címkék: bobber tamási dél müce

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr4692650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.06.05. 08:43:08

kibaszott!
az a piros nagyot üt. és a matt lakk is.
RESPECT

Hege 2007.06.05. 10:15:38

de hol van a találkozó legszebb ROBOGÓJA !? Mi ez az igénytelen lazaság? Felháborító :-)
Amúgy jópofa képeket gyártottál kedves Árpád, úgy látom szakszeru felugyelet mellett képes vagy alkotni.

Hege 2007.06.06. 08:28:36

Na jó, akkor elárulom ha senki nem szól, hogy ez nem a 10. helyezett chopper ...
Ez Mucze tavalyi motorja, ha jól számolom (vagy tavalyelotti? nekem mar rohan az ido, ugye :-))
Amire Te gondolsz az a "Só Bike" - oszt persze lehet, hogy rosszul írtam, de az szerintem nem is annyira bobber ...

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.06.06. 08:35:06



olvasd csak el, nem azt irtam, hogy "ami" a motorepito verseny helyezettje, hanem hogy "aki", vagyis ebben az ertelmezesben az epitore vonatkozik, nem pedig a motorra. hulyenek nezel Hege?, hehe :D

Hege 2007.06.06. 09:51:58

Távol álljon tolem, hogy hulyének nézzelek (csak max. feluletesnek), de a fogalmazás ebben az esetben pongyola, mivel én a motort megszemélyesítését sejtettem az "aki" alatt. Nekem logikusan így értelmezodott a szoveg. Csak semmi sírás-rívás, bocsi, no!

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.06.06. 10:10:01

a megfogalmazás semmi esetre sem ponygola, a te asszociacios terkepedben van valahol elrejte egy apro fekete lyuk.

hat igen, ne csak nézésre haszáld a szemed, hanem összekötve a kognitív rendszereddel láss is vele. még jó, hogy a "magányos-éhes kisállat" nézésű képed nem tettem fel, akkor mindenki tudná miért kérdezel ilyen badarságokat.

:)
süti beállítások módosítása