fotó: Zirig Árpád

a paszuly nem nő az égig

2007.03.29. 19:15 | baowah | 17 komment

Egy kicsit most én is véget érek. Valahogy rárúgták az ajtót arra a szobára, ahol életem perceinek annyi kis kirakóját őrizgettem. Állok saját nappalim bezárt ajtaja előtt, és tudom, ha még valaha is bemegyek oda, már nem ugyanaz lesz, múltam kis kockáira rámállik a vakolat.
Beleivódtam a bútorokba, minden poháron ott van tenyerem lenyomata, izzadtságcseppeim ásványianyag-tartalma belegyúródva emlékszik az utolsó koncertekre. Először én is ott álltam csak a térdmagasságban húzódó szinpadnál, de egyzser csak én is elhittem, hogy felállhatok, hogy onnan is ránézhetek barátaimra, családomra. Ugorhattam, mindig volt ki velem szökdelt, zuhanhattam, volt ki elkapott. Ellopakodtak mellettünk az évek, de arcunkat a klub füstje és baráti levegője kuszálta össze ilyenné, karcolta szemem alá táskáim kontúrráncait.
Most teli tudnám írni emlékekkel a Jegyzettömb homogén fehérségét, de felesleges. Akik tudják, hogy miről van szó, azoknak ugyanúgy megvannak ez élmények, és olykor kapcsolódnak is az enyémekkel. Csak megköszönni tudom azoknak, akik kitalálták, akik továbbvitték, akik ott voltak azokban a pillanatokban amikor én is ott hagytam azokat az édes öt perceit az eltelt 10 évemnek.

NFG nem lesz többé, talán hasonló sem. Kilakoltatnak önkéntes nappalimból, hálómból és zajongómból. Mit mondhatnék? Kicsit nézzetek magatokba, szedjétek elő az emlékeket, és húzzatok egy vonalat ezen ifjúságotok alá összegzésül. Már nem lesz ugyanaz.

Köszönjük Dunaszerdahely, köszönjük nektek választott vezetőink.

búcsúdal ez, csak szarul szól.



Címkék: nfg

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr3152432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biff 2007.03.29. 22:19:48

baratom!!! ez remekmu!!! a fotok is!!!

akika001 2007.03.29. 22:42:56

Ez nem remekmu!
Ez nem mu!!
Búcsúdalnak, sajnos nagyon is búcsú!

Sajnálom Árpi, hogy ezt meg kellett írnod, méginkább, hogy ilyen körülmények közt.

De ne adjuk fel!!!!!!!!

az NFG-1-FILM nem hal meg, csak mert a klubot bezárják...
de nem ám!

Marko Attila 2007.03.30. 02:29:55

Hát igen ,ez van.
Szomoruan vettem én is tudomásul hogy mi a helyzet.
Tetves egy város,vagyis inkább a vezetoség.Pénzéhes szarzsákok!!!
De majd csak lessz valahogy!

Kristián · http://www.bckk.extra.hu 2007.03.30. 09:51:36

összegzés

nem sok az emlék, mit batyum tartogat, de attól tartok, több már nem adat
a fájdalom véges, s a vérszivók ajka érdes, nem ez, mit érdemel a mult, bezárt ajtók elött könnyes szemmel a szervezőség gyertyát gyujt
talán nem oly vészes a helyzet, de a falak csak mesélnének,
hol megannyi boldog arc volt, örömteli perc, s óra honolt
most már el kell hogy hordja az idő szele, uj idők jönnek, egy ujabb harc kezdete

zsuzsi 2007.03.30. 11:14:36

Ez nem lehet igaz! Minden tönkremegy. Bár nem jártam a KLUBban az utóbbi időben, de mindig jó érzéssel fogott el, hogy létezik egy ilyen hely Szerdahelyen. Fiúk! Bár csak egy porszem vagyok, de ha bármit tehetek az ügy érdekében, szivesen megteszem. Hajrámarinéni!!!

Anta 2007.03.30. 12:16:51

no comment....
de azért áruljátok már el, h miért is zárták be?!?

Laci 2007.03.30. 13:04:02

Sajnos a városvezetők nem veszik figyelembe hogy ez egy kultúrális központ a 16-30 éves korosztály számára, továbbá hogy ha Dunaszerdahelyt, mint turisztikai célpontot szeretnék a világ térképén látni akkor nem megszüntetni kellene ilyen helyeket hanem patronizálni, támogatni és együttműködve az NFG vezetésével idevonzani a fiatalok kultúrális fejődését szolgálló eseményeket! Itt vetődik fel a kérdés: ez célja a jelenlegi összetételű dunaszerdahelyi városvezetésnek? Megkérdezték az érintett embereket (a világkultúrára éhes fiatalságot) mielőtt a döntés megszületett!?

Marko 2007.03.30. 13:10:31

Itt nem kérdeznek! :)
Esetleg annyit hogy mennyi pénzed van és az szerint cselekszunk a továbbiakban :)

Csoki 2007.03.30. 17:06:48

Nehéz lesz igy...Hiányozni fog a klub naon...:(

Huana 2007.03.30. 18:36:42

valamelyik nap hirtelen honvágyat éreztem, de nem szerdahely hiányzott (dehogy), csak az a pár hely, amitől otthon az otthon. a szobám, a házam, a hintapark, az Nfg... Írtam egy listát, hogy dönteni tudjak, menjek, vagy maradjak-e Sevillában. Akkor az Nfg-t kihúzom...Nagyon sajnálom, ha igaz a hír. A tehetetlenség a legrosszabb érzés.

1475551 · http://www.cstudios.sk 2007.03.31. 12:21:46

ezek szerint a warosban kezdenek megszunni az alternativ szorakozohelyek... mi lessz most welunk hideg teli ejszakakon? megyunk a vajtba ahol 13ewes felmesztelen kislanyok wonaglanak felreszegen es az allandoan lukteto zaj csak az agyad mossa (zenenek nem mondhato)? bewegyulunk a hipokritizmussal itatott tarsasgba? megszununk letezni? miwel a let nem az exisztenciawal egyenlo, hanem az inspiraciowal mely eggyik forrasa szamomra (es nem hinnem hogycsak szamomra) az NFGwolt.

Laci irta:
"Itt vetődik fel a kérdés: ez célja a jelenlegi összetételű dunaszerdahelyi városvezetésnek? Megkérdezték az érintett embereket (a világkultúrára éhes fiatalságot) mielőtt a döntés megszületett!?"

vermi 2007.03.31. 23:33:22

ezzel még nincs vége!!! :)

image 2007.04.02. 12:10:07

minek hagyjátok!?
nem az ö hibajuk, ha sikerül bezárniuk, hanem a tiétek!

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.04.02. 12:24:23

hat meg a hetem kuldo partolokent megtesszuk amit lehet. csutortokon 18:00 demonstralunk, es media hasabjain is tervben vannak megjelenesek. vagyis nem tervben, hanem intezes alatt.

farkasrita 2007.04.02. 14:33:15

Egyutterzesem Budapestrol... a mi halunk is onnan budos, ahonnan mindegyik... :((
Kitartas! mindannyionknak...

Scribner 2007.04.07. 17:13:36

Hello!Mar ket hete nem voltam net közelben,es most tudtam meg e ROSSZ hirt!Remelem,mire a levelet megkapjatok,addigra sikerült a varosvezetöseget(ccccha!)lebeszelni a megszünteteseröl.Parszor jartam a klubban mint vendeg,es parszor mint dj.,közösen Grasshopper baratommal.NAGYON JO VOLNA ITT MEG JATSZANI!A szivünkhöz nött a klub!üdvözlettel:Scribner(Nemeth Lajos),jelenleg Eszak-Irorszagbol

Kukac 2007.04.17. 21:11:07

Tényleg az NFG volt a városban az egyetlen hely, amiben valami kultúra is szorult. Dunaszerdahely fő baja, hogy nincsenek klubok, csak kocsmák. Ha valahol szerveznek is koncertet, vagy valamilyen rendezvényt, álltalában nem rendelkezik szinvonal. A tüntetés pedig hasztalan volt, nálunk a demokrácia abban merül ki, hogy választhatunk a rossz és a rosszabb közül.
Én úgy hallottam hogy higiénai problémákra hivatkoztak, de nem értem, hogy 10 évig ez miért nem volt gond. Nem tudom, hogy lehet ilyen egyértelműen önkényesen lenyúlni egy klub termét.
Egyébként vannak már ötletek, hogy hova lehetne még helyezni az NFG-t, vagy ennyi volt?
süti beállítások módosítása