fotó: Zirig Árpád

A hentes

2012.12.22. 15:12 | baowah | Szólj hozzá!

Kócos a CEX pedálok tervezője-gyártója. Addig nyomasztottam, hogy elvállalta, csinál nekem is. Aztán sokat bizonytalankodtam, milyen hangja legyen, de sikerült nagyjából elmagyaráznom. Lenn overdrive, de nem a túlgainelt, hanem az a karcos régies, ha meg rácsavarjuk, jön vintage fuzz - megvan a türhő stoner is benne, de nekem a hetvenes éveket hozza. Szeretem.

Közben úgy alakult, hogy ha már itt a Kócos által tervezett belső, dizájnolok hozzá valami cuki külsőt. Mivel a CEX Countryside Electronixet jelent, adta magát a vidéki hangulat. Már készül a saját fejlesztésű octaver, bass fuzz, kompresszor, meg ez-az-amaz. Szépek lesznek azok is, ígérem.

 

baowah: DSC 0201 baowah: DSC 0196 baowah: DSC 0226

Címkék: zene gitár pedál cex the butcher

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr574977483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása