fotó: Zirig Árpád

A varangy

2009.11.01. 08:04 | baowah | 7 komment

Először Bécsben láttam ilyet, és azóta is ha belefutok egy Maserati 50/T2/SS-be, elérzékenyülök. Olasz beceneve Rospo, a varangy. Nekem ez a világ legszebb versenymotorja. A villanyakba jobbról és balról egy-egy pótgyertya van csavarva - ha beköpné, csak ki kell cserélni, máris megy tovább a corsa di velocità.

baowah: maserati

Címkék: maserati 2009 nikon imola 35mm 50/t2/ss rospo

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr751484435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

h. 2009.11.01. 16:04:34

Óóó! Én már alapból is imádom a kisköbcentiseket meg az olaszokat szintén, ez maga a csoda! És mindig megdöbbent, milyen sok színben nézhet ki jól egy gép, nem tudom, manapság miért fogták úgy vissza a színválasztékot az új modelleknél?
Mindenesetre gyönyörű!
Azt hiszem, a bécsi Maseratikat láttam én is, de ott nem volt 50 cm3.

baowah · http://baowah.blog.hu 2009.11.01. 18:20:40

tevedsz baratom, becsben is egy ugyanilyen. ott szerettem bele orokre.

htibi 2009.11.02. 13:23:39

Hello ! Ez tényleg versenymotor volt vagy fantázia szülemény ? Az első sárvédő fantasztikus ! Üdv !

Inta omri 2012.10.08. 16:40:48

És ebből utcai motor is van vagy csak versenyre csinálták? Ez a Maserati az a Maserati?
süti beállítások módosítása