fotó: Zirig Árpád

A Mór megtette kötelességét, a mór mehet.

2008.10.27. 13:07 | baowah | 2 komment

A Belsőség-Autofília képei Mórról. Jó buli volt, jelzem.

Címkék: mór belsőség autofília

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr64734252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2008.10.28. 08:17:37

Méghozzá nem is kicsit volt jó buli!

A képeid meg nagyon profik, főleg a fotonágyúval... :DDD Még mindig fáj a szemem tőle...

e1 · http://beszoltam.hu 2008.10.28. 13:23:30

Hehe, ezt a fotonágyú kifejezést hallottam már. Céges bulin ketten kattgtunk, ő D70-nel és egy gyenge objektívvel és D700-zal. Kezébenyomtam az SB-800-ast, had játszton, és amíg anépek vakon forogtak mindenfelé én szépen gyanútlanul kattogtam a kis 35-össel 6400-on. :-)
süti beállítások módosítása