fotó: Zirig Árpád

Halk és hangos majális

2008.05.02. 14:57 | baowah | komment

A magyar állam volt olyan kedves és leutaztatott sajtótevékenységeskedni a Kunságba, a Tisza mellé. Átestem egy szem újságíróként egy klassz tisza-tavi csónakázáson, két órás volt, és békés, szemet-szívet gyönyörködtető. Aztán wellness-hotel, ahol a panoráma hosszú és nyugodt bambulásra késztetett. Ébredés után ezt ellepontozandó a kunmadarasi dragnapon voltam, ahol lóerők megszámolatlan tízezrei, kipufogók üvöltése, napfény és aszfalt várt. Motorok, dragautó, benzin és etanolszagú nyüzsgés. Részletek később a Totalbikeon meg a Belsőségen.




A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr88451099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a székely 2008.05.02. 17:12:08

Öregem ezt a "Cogito ergo Bumm" szöveget 1999 vagy 2000 ben találtam ki egy főiskolai bulin. Elég érdekes visszahallani 8 év távlatából!

Jelentése: Gondolkozunk tehát b...szunk!

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.05.02. 20:16:09

Hello,

isten igazabol ezt Einstein mondta, amikor felrobbantottak az elso atomtoltetet. neki is erdekes lenne visszahallani, ugy hiszem.

ommm 2008.05.04. 01:19:52

zsír, zsír. hallottam utadról. remélem, nem tökölsz sokáig a képekkel :)

-DR!FT3R- 2008.05.04. 10:51:19


Az utolsó kép nagyon teccik :) Égettgumi minden mennyiségben :)

Nálunk majális helyett mujális volt..... :S
Képzelhetitek milyen jó volt...20 percig bírtam kint, aztán átugrottam Szolnokra, ott már jobb volt a helyzet :)

ommm 2008.05.05. 10:16:26

baowah · baowah.blog.hu 2008.05.04. 10:50:39

most lőjem le a tesztmotort, itt, nyilvánosan? majd te szépen megírod :)
süti beállítások módosítása