fotó: Zirig Árpád

Tessék megállni

2008.04.04. 15:19 | baowah | 8 komment

Ideje lecserélni az Enfield hátsó lámpáját, ami rajta van, nem eredeti, meg rusnya is. Úgyhogy a kiváló Gigamachine-nál Solymáron vettem az alábbi pompás hátsó pilácsot, ami, azt hiszem, eredetileg háború előtti Fordokhoz való, majd az ötvenes években megjelent a motorépítőknél is. Most a Zodiac gyárt belőle kópiát, pici, bájos, passzolni fog Sir Winstonra. Ha már ott voltam, áldoztam a giccs oltárán, és vettem dobókockákat a szelepekre is, legyen valami közös Vérfagyasztó Tádén és az Enfielden.

Címkék: lámpa stop szelep enfield dobókocka dice zodiac

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr40411190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2008.04.04. 17:02:16

ilyen dobókockák kellenének a bringámra is szelepsapkának... Ezek a feketék állatul néznek ki!

ommm 2008.04.04. 20:54:03

nnna, végre egy értelmes tárgy :)

Tommi 2008.04.06. 12:57:24

Köszi a linket...

Neonknight 2008.11.12. 11:57:46

Volt nekem is dobókocka - szelepsapkám. El is dobtam.
Sajnos a belsejében lévő gumi könnyen összegyűrődött, és megnyomta a szelep közepét.
Volt olyan, hogy lementem a városba a géppel és mire hazaértem addigra eresztett le. Még jó, hogy hazáig elvitt. Azóta inkább a kevésbbé dizájnos de megbízható "szokványos fém-sapkákat" favorizálom.

baowah · http://baowah.blog.hu 2008.11.12. 13:12:44

az enymeben nincs gumi, csak menet.
süti beállítások módosítása