fotó: Zirig Árpád

dotkom

2007.12.26. 20:35 | baowah | 7 komment

Mindenkit szeretettel értesítek, hogy G. hathatós segítségével a domain megszületett, a www.baowah.com ezennel elindult, jelenleg változatlan formában ugyan, de hamarosan lényegi változásokkal.

Címkék: .com baowah

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr78275769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e1 · http://beszoltam.hu 2007.12.27. 02:01:32

Maradsz a blog.hu-nál, vagy indítasz saját blogot?

baowah 2007.12.27. 08:07:21

maradok itt, egyelore csak ez van alateve, a dotkommal mas celok vannak. meg nem teljesen korvonalazodtak, de majd vmi lesz.

_murci_ 2007.12.27. 13:30:35

yeppp, innen már csak egy lépés és te is dotkom-milliomos leszel, aztán majd a szilikonvölgyben pancsizol a jakuzziban 3-4 szilikoncosdával :))

amúgy miért jobb a .com, mint a .net?

_murci_ 2007.12.27. 13:31:17

*akarom mondai szilicíumvölgy

csak a komment elején is már a csöcsökön járt az eszem :)

e1 · http://beszoltam.hu 2007.12.27. 23:21:35

Szerintem a .com ugyanolyan rosz, mint a .net. :-)
Azaz nem rosz, de ha magyarul blogol az ember, akkor nem túl praktikus. Annakidején az Expired Passport oldalát regisztráltam .com-os címre mert olcsóbb volt, aztán idővel rájöttem, hogy nem volt jó ötlet, mert a keresőkben alig lehet megtalálni a zenekart. A .sk, illetve .hu (célközönségtől függően) megéri azt a pár száz korona pluszköltséget évente.

RP, ha már van saját domained, ajánlom figyelmedbe a következő linket: www.google.com/a/

Én meg vagyok elégedve. :-)

baowah 2007.12.28. 00:03:25

mivel G baratom is mindent a google alol futtat, nalam is benne van a pakliban, hogy onnan fusson az oldal. es azert com mert ha beinditom a bizniszt, nekem jobb lesz a com

e1 · http://beszoltam.hu 2007.12.28. 19:02:27

A webet azt mondjuk nem tenném oda, mert a szervereik sebessége tőlünk nem éppen lenyűgöző, még hogyha tűrhető is. Nem tudom milyen célköozönséged lesz és milyen biznbiszed, de ha középeurópai célközönség lesz, akkor igyekezz a webedet olyan szerveren tartani, amely fizikailag ott található.

Ami a Google webszolgáltatást illeti (pl. mail), azzal én is nagyon meg vagyok elégedve.
süti beállítások módosítása