fotó: Zirig Árpád

Szabadságom ideje - Naschmarkt, Wien

2007.09.20. 07:24 | baowah | komment

Európa egyik legnagyobb élelmiszerpiaca itt van a sarkon túl. Hiába éltem Bécsben, nagyon ritkán volt alkalmam eljutni oda, mert a Gastarbeiter élete, és munkaideje nem egyezik a piaci árusokéval. Ennek ellenére ikonikus imádatom bírja, és ha tehetem, egy szombati bolhapiacért, egy izmos grosse brauner kávéért és a kedvenc birkakebabomért átmegyek. Ahogy most is megtettem. Kellett.

Riese Lammkebap, bitte, ...ja, scharf. Danke.

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr45170864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.09.20. 08:24:01

jók ezek a képek. így jók.
voltam ott kétszer, mindig betegen jöttem haza annyit zabáltunk:)
jó hely.

hege 2007.09.20. 14:32:47

En s szeretem, de legutóbb megszopattak: egy toroktol disznohusbol keszult kebebot kaptam. hat mert ugye nem tudtam ezt a scharfos dumat ...
Szoval kell nekunk piacgazdasag?

baowah 2007.09.20. 14:35:36

biztosan bizonytalankodtal.

a kulcsszo: lammkebap!

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2007.09.20. 22:40:11

épp a napokban kezdtem tervezni egy Bécsi hétvégét, amiből természetesen a Naschmarkt sem maradna ki. jókat meséltél róla már a Belsőség-talin is

baowah · http://baowah.blog.hu 2007.09.21. 00:15:52

hammer, udv nalam, most mar nekem is illik majd fotosoppolnom vmit a te muhelyedbe. :D

a naschmarktra erdemes szombat reggel menni, mert akkor van mellette bolhapiac, vagy meg delutan zaras elott, alkudozni akebapra, mert akkor mar lehet :D
süti beállítások módosítása