fotó: Zirig Árpád

Miért szeretem a veteránokat?

2007.09.17. 23:30 | baowah | komment

Nehéz erre szűkszavúan válaszolni.

Szeretem mert történelmet közvetítetenek, és mert nem burkolják magukat a látszat köppenyébe, a luxus az luxus, és a fapad az vállaltan szálkás. Szeretem, hogy érzem, mégha nem is mindig értem meg benne a mechanikát. Ennek ellenére tudom, hogy minden analóg, minden anyagból van, és normális használat mellett tartósságuk sokkal messzebbre ível, mint azt a mai közlekedési eszközökből kinézem.

Ez mind-mind egy indok ugyan, de még karakter-kígyókat tudnék ide pötyögni, hogy lelkesen ecseteljem vonzalmam. Legyen most a felkiáltójel gondolataim mellett ez a néhány embléma, kilincs, plakett és felirat. A fotók csak úgy kattingatásjelleggel készültek a kamocsai veterántalálkozó felvonulásán még régebben, és most bukkantam rájuk a gépben.

Címkék: logó gúta veteran kamocsa

A bejegyzés trackback címe:

https://baowah.blog.hu/api/trackback/id/tr54168940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2007.09.18. 09:04:36

Szeretem őket. Egytől-egyig.

Csikós Zsolt 2007.09.20. 14:15:55

Ajj, de szép fotók...

Mi az az imv?

Hali
Csik

baowah 2007.09.20. 14:33:34

egy jugoszlav kisbusz.

ned.ronet.ru/0/1964%20IMV%201000.jpg

kb ilyesmi.

apamacko 2007.09.28. 11:22:58

Hát szép a 350-sem is de egy OHC Jawa ......
süti beállítások módosítása